Job 48 van 189


Report this listing

Solliciteren



Facility Coordinator m/v/x


Functie

Inventariseren van het af te voeren en/of te verhuizen meubilair, uittekenen in DWG-plannen en opmaken van excel-inventaris Advies aan het projectteam rond te verhuizen meubilair ifv praktische haalbaarheid Beheren van de diverse meubilair-inventarissen gedurende het project. Opmaak planning in kader van de diverse verhuisbewegingen binnen het huisvestingsproject Het labelen van te verhuizen meubilair Opmaken van nieuwe ‘paspoorten' van het meubilair Communicatie en praktische voorbereiding van de te verhuizen entiteiten Aansturen en afspraken maken met de verhuisfirma's tijdens de diverse verhuisbewegingen Bij leveren en plaatsen door verhuisfirma's op de dag van levering ter plekke kwaliteitscontrole van de verhuisfirma's doen

Je wordt ingeschakeld binnen o.a. volgende uitdagende herhuisvestingsprojecten

Herhuisvestingen in en naar het Herman Teirlinckgebouw Herhuisvestingen in en naar het Consciencegebouw Vlaams Administratief Centrum Mechelen Vlaams Administratief Centrum Antwerpen Etc.

Jouw profiel

Je draagt duurzaamheid en circulariteit hoog in het vaandel Je hebt een groot oog voor detail Goed overweg met checklists in Excel Je kan goed overweg met Autocad, tekent vlot iets uit of past makkelijk iets aan Je kijkt er naar uit om het puntje op de “i” te zetten Je bent empathisch en klantvriendelijk, maar kan ook op je strepen staan

Hard skills

Je hebt een bachelor of hebt een gelijkwaardig niveau Je hebt een goede kennis en kunde op vlak van: MS Office, in bijzonder Excel Autocad-software Je beschikt over relevante beroepservaring mbt bouwprojecten.

  • Domein: Havenuitrusting, waterwegen
  • Domein: Mechanische skiliften en pistes
  • Domein: Signalisatie-, betonningsuitrusting
  • Domein: Energietransportnetwerken
  • Domein: Telecommunicatienetwerken
  • Domein: Spoorweginfrastructuur
  • Schade analyseren (beschadigingen, weersomstandigheden, ...) en de gepaste acties ondernemen
  • Domein: Diverse netwerken
  • Teams, diensten, afgevaardigden, directies, ... adviseren en technisch bijstaan
  • Domein: Wegennet, snelwegen
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden
  • Domein: Sportinfrastructuur
  • Dienstverslagen opstellen en actualiseren (operaties, werkzaamheden, incidenten, aanpassingen, ...)
  • De exploitatiestrategie van de infrastructuur en herzieningen hieraan (helpen) vastleggen
  • Domein: Gebouwen
  • Controleren of veiligheids- en exploitatievoorschriften en -procedures nageleefd worden (verkeerscirculatie, signalisatie, ...)
  • Domein: Kunstwerken
  • Een project leiden
  • Technische haalbaarheidsstudies en expertises uitvoeren voor het vernieuwen of onderhouden van infrastructuur of gebouwen
  • De exploitatiebehoeften en –vereisten evalueren (aanpassingen, renovaties, aankopen) en technisch-economische oplossingen bepalen
  • Leveranciers of dienstverleners selecteren
    Onderhandelen over contractvoorwaarden
    De geleverde diensten of producten controleren
  • De uitvoering van onderhoudswerkzaamheden en de conformiteit van de uitbating van infrastructuur of gebouwen controleren (begaanbaarheid in de winter, herstellingen, ...)
  • Projecten, plannen, programma?s van aanpassingswerken en onderhoud uitwerken of aanbevelen (planning, technische studies, ...)
  • Menselijke en materiële middelen organiseren en onderhoudsoperaties coördineren aan wegeninfrastructuur, kunstwerken, gebouwen, ...
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • Contracten met onderaannemers of leveranciers opvolgen en coördineren (verlengingen, nieuwe contracten, vervaldata, ...)

Aanbod

Bedrijfsinfo

Je komt terecht in de afdeling Bouwprojecten onz eklant.  De afdeling Bouwprojecten beheert en coördineert de bouwprojecten van ontwerp tot en met oplevering zowel voor departementen, Interne verzelfstandigde agentschappen als extern verzelfstandigde agentschappen. De afdeling Bouwprojecten telt een 90-tal medewerkers in 4 teams, bijgestaan door enkele interne consulenten en experten in een specifiek vakgebied.


Onze klant biedt een langdurig project aan van 2 jaar. Opstart 3 juni 2024 - mogelijks einde 3 juni 2026

fulltime

Solliciteren

Office PJS/IM - Facility
+32 (0)3 800 40 07

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht